Показники якості

Виконуючи Рішення Національної комісії з питань регулювання зв'язку України № 174 від 15.04.2010г. "Положення про якість телекомунікаційних послуг" та № 574 від 16.12.2010г. "Про затвердження базових переліків показників якості телекомунікаційних послуг, рівні яких підлягають обов'язковому оприлюдненню у 2012 р.", з метою всебічного та регулярного інформування споживачів про рівень якості телекомунікаційних послуг, ТОВ "Бігнет" публікує звітність за такими показниками:

  • Відсоток заяв про підключення кінцевого обладнання споживачів до мережі місцевого телефонного зв'язку, виконаних за нормований час
  • Відсоток справних таксофонів
  • Кількість звернень щодо сторонніх підключень з розрахунку на одну лінію доступу за рік
  • Відсоток заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі, виконаних за нормований час
  • Кількість заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі з розрахунку на одну лінію доступу за рік
  • Відсоток рахунків, за якими було отримано звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності)
  • Відсоток звернень щодо організаційних аспектів обслуговування
  • Відсоток звернень щодо технічних аспектів обслуговування

Обратный звонок попап

Заявка на подключение попап

Заявка хостинг попап