На виконання Указу Президента України від 15 травня 2017 року №133/2017 (далі - Указ), яким введено в дію рішення Ради національної безпеки та оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» ( далі - Рішення РНБО) повідомляємо, що станом на 01.06.17 ТОВ «Бігнет» відповідно до рекомендацій Департаменту Кіберполіції Національної поліції України виконало низку заходів щодо технічної реалізації блокування доступу до ресурсів/сервісів мережі Інтернет, таких як: «Mail.ru» (www.mail.ru), соціально-орієнтованих ресурсів «Вконтакте» (www.vk.com), "Однокласники" (www.ok.ru), drweb.ru, kaspersky.ru та сервісів, що надаються yandex.ru та yandex .ua.
Якісний та швидкий Інтернет від БІГНЕТ став доступним жителям Вишгороду! Підключення Вашого бізнесу чи будинку до Інтернету тепер доступне у передмісті Києва.
Пропонуємо високошвидкісний безлімітний Інтернет у Вишгороді. Гарантуємо стабільний канал та безперебійний зв'язок, а для бізнесів – корпоративні мережі, дата центр та реєстрацію PI\AS.
Швидкий Інтернет у місті Вишгород від БІГНЕТ – це цілодобова підтримка наших абонентів, найдоступніші ціни на зв'язок та стабільний АПТАЙМ.
Точка агрегації знаходиться на вул. Шолуденка 19 БЦ КАРАТ
З нового року телеканали отримують право вимагати від операторів телебачення плати за доступ кожного окремого абонента до своїх телеканалів.
Медіагрупи "1 + 1 Media", "StarLightMedia", "Inter Media Group" та "Медіа Група Україна" намагаються втручатися в адміністративну діяльність компаній-провайдерів і вимагають обов'язкового розміщення всіх своїх каналів у відкритому соціальному пакеті, при цьому забороняють стягувати додаткову плату з абонента. Багато хто вважає, що такий контроль не що інше, як спроба остаточної монополізації інформаційного простору за рахунок витіснення з нього каналів інших мовників.
Юридичні особи – організації та фірми – платять провайдерам у кілька разів більше, ніж звичайні люди, які підключили до мережі свої домашні комп'ютери. Виникає цілком логічне питання – чому той самий мегабіт трафіку продають за різними цінами? Пояснення цьому знаходимо в тому, що провайдинг мало чим відрізняється від інших видів бізнесу, а кожен бізнесмен бере зі споживача своїх товарів та послуг стільки, скільки згоден заплатити споживач. Знизити ціни продавця може змусити чи конкуренція, чи падіння попиту. Але головна причина в тому, що мегабіт трафіку, який отримують фізичні та юридичні особи – це два різні мегабіти. Один – «справжній», а інший – не зовсім.
Що це означає? А те, що міський провайдер, який працює з рядовими користувачами, купує у магістрального провайдера порт, наприклад, у 1000 мегабіт, а продає своїм клієнтам – фізичним особам вже по 100 мегабіт.
Провайдер при цьому рекламує урізані мегабіти як повноцінні. Розрахунок простий. Звичайний середньостатистичний користувач задіє своє інтернет-з'єднання в кращому разі лише кілька годин на добу. Імовірність того, що всі клієнти інтернет-провайдера одночасно використовуватимуть свій трафік по максимуму, дорівнює нулю. І значить, швидше за все, рядові споживачі просто не помітять того, що насправді мають зовсім не обіцяний мегабіт, а куди скромніше з'єднання.
Але більшість фізичних осіб не може і не хоче оплачувати вартість справжнього мегабіту. Тим більше, що навіть у споживача урізаного мегабіту є цілком реальна можливість отримати доступ до мегабіту повноцінного – вночі, коли решта споживачів трафіку, як правило, сплять. Або у першій половині дня, коли більшість людей сидять в офісах, а діти у школі. Все як на дорозі: головне - не потрапити на годину пік.
Юридичні особи тому й платять у рази більше, бо отримують від міського провайдера повноцінний мегабіт. І одержують саме те, за що платять! На що витрачаються гроші, які сплачує компанія? По-перше, на цей «магістральний мегабіт» з розумною націнкою. По-друге, забезпечення надійності. Сюди включаємо і техпідтримку висококваліфікованих фахівців та виплату неустойки, тощо. Більшість тих грошей, що платять фірми та організації, йде саме на зарплату професіоналів, які забезпечують цілодобове обслуговування корпоративних користувачів. Та й обладнання на корпоративних лініях класом вище. Це вже не «аматорський дриль», а повноцінний робочий інструмент.