Виконуючи Рішення Національної комісії з питань регулювання зв'язку України № 174 від 15.04.2010г. "Положення про якість телекомунікаційних послуг" та № 574 від 16.12.2010г. "Про затвердження базових переліків показників якості телекомунікаційних послуг, рівні яких підлягають обов'язковому оприлюдненню у 2012 р.", з метою всебічного та регулярного інформування споживачів про рівень якості телекомунікаційних послуг, ТОВ "Бігнет" публікує звітність за такими показниками:
- Відсоток заяв про підключення кінцевого обладнання споживачів до мережі місцевого телефонного зв'язку, виконаних за нормований час
- Відсоток справних таксофонів
- Кількість звернень щодо сторонніх підключень з розрахунку на одну лінію доступу за рік
- Відсоток заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі, виконаних за нормований час
- Кількість заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі з розрахунку на одну лінію доступу за рік
- Відсоток рахунків, за якими було отримано звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності)
- Відсоток звернень щодо організаційних аспектів обслуговування
- Відсоток звернень щодо технічних аспектів обслуговування
- Вимірювання параметрів та розрахунку показників якості передачі даних та доступу до Інтернету за 2018 рік (протокол № 32-556/МЕ01)
- Проведення робіт з випробування показників якості послуг до Інтернету за 2017 рік (акт № 3/Інтернет/2017)
- Вимірювання параметрів та розрахунку показників якості передачі даних та доступу до Інтернету за 2016 рік (протокол № 32-696/МЕ01)
- Проведення робіт з випробування показників якості послуг до Інтернету за 2015 рік (акт № 1/Інтернет/2015)
- Вимірювання параметрів та розрахунку показників якості передачі даних та доступу до Інтернет за 2015 рік (протокол № 32-910/МЕ01)